Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
好用不專業 單車水壺架 改裝分享
Nov 21st 2013, 10:49


不知道有沒有跟我一樣的愛騎腳踏車運動的一般人;愛騎著腳踏車到處繞繞看看,距離不算太長,會買便利商店飲料(偏偏不愛用腳踏車標準飲料瓶)..偏偏 大部分"可愛",梢有質感的水壺架,大都無法很"安全"夾住一般飲料,如果您像我正巧買了"斜車架" 的小徑 or 小折 ; 那...可能跟我一樣受水壺架痛苦多年.

這是我想出的方法,拿束線帶,把我可愛的碳纖標準飲料架,綁在我的龍頭上..

按這裡檢視圖片

今天測試,贊啦,喝水簡單多了,今天測試100% 通過,加上有龍頭卡著,安全多了..

按這裡檢視圖片

話說以下照片就是我的愛車小徑,因為是斜車架,很難100% 安全抓住 一般飲料; 我的另外一台小折,更辛苦,是平行骨架,騎車時常會不小心噗通 掉出來,每次都挺危險 (for me and for 我附近的行人,車)

按這裡檢視圖片

分享大家..

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()