Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
[請益] 麻煩大家幫我看保養順序對不對
Oct 25th 2013, 22:57, by angel10634

作者angel10634 (≧﹏≦)

看板BeautySalon

標題[請益] 麻煩大家幫我看保養順序對不對

時間Fri Oct 25 22:57:36 2013

各位水水大家好 我想請教大家幫我看一下我的保養順序對不對 目前我手邊有的保養品有以下這些 A專科保濕化妝水(滋潤型). B專科保濕乳液 C肌潤潤澤型化妝水 D雪夫蘭收斂型化妝水 E歐蕾新生醒活煥膚霜 F歐蕾新生高效緊緻護膚霜 G歐蕾7合1(大S代言那罐 H歐蕾滋潤型保濕乳液 以我的保養順序(可能有錯) 我是習慣用清水洗完臉以後先用D雪夫蘭收斂型化妝水 →A專科保濕化妝水(滋潤型)→F歐蕾新生高效緊緻護膚霜 或是D雪夫蘭收斂型化妝水→E歐蕾新生醒活煥膚霜→H歐蕾滋潤型保濕乳液 白天就是D雪夫蘭收斂型化妝水→A專科保濕化妝水(滋潤型)→B專科保濕乳液 有時候眼周+額頭單用G歐蕾7合1(大S代言那罐 洗完澡則是用H歐蕾滋潤型保濕乳液 擦脖子 不過之前看板上不是說如果保濕的裡面有加玻尿酸的成分 那之後再擦其他的不就會吸收不進去嘛 可是市面上說保濕的好像都有加玻尿酸之類的 那大家事都怎麼選擇保養的呢 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.92.251

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()