Blogtrottr
批踢踢實業坊 SET 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [感想] 我覺得我病了
Oct 19th 2013, 01:27, by cjrmt

作者cjrmt (讓自己更快樂)

看板SET

標題Re: [感想] 我覺得我病了

時間Sat Oct 19 01:27:47 2013

說到巴掌戲 我發現長壽劇都有一個現象 那就是賞巴掌通常都是"有女生存在"才有的戲碼 就是 女生對男生 或者 女生對女生 或者是 男生對女生 而通常 男生對男生 都是直接以"拳頭"直接交手 幾乎沒有看過男生互賞巴掌的XD 有人看過兩個大男人互相賞對方巴掌的嗎XDD (好啦~我承認我來亂的XDD 只是無聊突然發現的XDDDD) -- 在打這篇的時候 腦中突然浮現劍輝與顏博士互賞巴掌的畫面 不知道為什麼 感覺有那麼一點點不舒服(~"~) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.172.0.112 ※ 編輯: cjrmt 來自: 1.172.0.112 (10/19 01:28)

jkjkoo:我也覺得我病了一直在看爛戲 10/19 01:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()