Blogtrottr
批踢踢實業坊 SuperIdol 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心得] 製作單位有點玩過頭了
Oct 14th 2013, 16:20, by shuty74

作者shuty74 (小騷貨)

看板SuperIdol

標題[心得] 製作單位有點玩過頭了

時間Mon Oct 14 16:20:55 2013

昨天節目播完 讓我突然間想到華星二的心慈 年紀比荒唐妹小一點 但是我很欣慰我是很順的看他比完整季的賽程 最後的總冠軍賽也營造得非常溫馨感人 不過昨天的節目真的讓我當下很討厭製作單位的操作手法 即使真的沒有要淘汰他也不應該把片尾弄成鄉土劇的精彩預告 這屆的舞台和主持人.硬體設備是真的挺不錯的 我也很捧場地連續看了十三集 每個晚上我都很不厭其煩的在Replay荒唐妹參賽的影片 老實說我覺得不搞這些有的沒有的東西 我還是會繼續支持超偶這個節目 但是昨天晚上真是徹底傷了我的心 我覺得這個節目只是想利用人氣選手炒收視率而已 我再也不會準時收看節目 最多去Youtube複習一下而已!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.240.156.232

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()