Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
為何我換了一支手機之後就很難登入某個遊戲?
Oct 5th 2013, 15:48

想跟各位大大求救,
我昨天換了一支手機之後(lg g2),
每當我退出遊戲之後,要再重新啟動大掌門,
這時候畫面會一片漆黑,但是卻沒有當機,
但是就是無法進行遊戲,一直處於漆黑狀態,
然後要隔一陣子,確切時間我也不知道,才能再登入,
期間我嘗試清除暫存資料、重新開機、切換3G/WIFI,
都不能保證能順利登入遊戲,
所以我實在很困擾,到底發生什麼問題?
是哪裡沒設定好嗎?為何換了一支手機就出現這樣的狀況?
我另外同時有玩陸服的大掌門,則完全不會有這樣的問題,
請問是港台服大掌門有問題還是我的手機有問題呢?
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()