Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
[攻略] 努努愛打野!!!成長日記(持續更新!!!)
Aug 26th 2013, 03:55, by kiki01329 ( J.EM 獨步天下 )

引言回覆 ms0547284 的話:


我從加入lol到現在16等了
我第一之買的就是努努
一直深愛到現在(隨然時間不長)
我想說努努可以出號戰嗎
我都是好戰+冰心+女妖面紗+鞋(看對面ad還ap多)+時光仗
這樣有何缺點
一邊到這邊就結束了
我會建議先把時光之杖出來最後看你決定要走哪個定位,好戰者鎧甲通常是走全坦時使用,除非你已經打算走全坦那我會建議順序:
水星之靴時光之杖好戰者鎧甲→看AP多還是AD多出防裝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()