Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [求助] 女友想去澳洲一年...?
Jul 26th 2013, 12:00, by craig3720

作者craig3720 (561)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 女友想去澳洲一年...?

時間Fri Jul 26 12:00:46 2013

老實說上面幾篇都很棒 女生出國見見世面 這件事去玩去賺錢怎樣都不重要 重要的是女生本身自主能力 假如在台灣 本身就是什麼都需要別人幫忙的人 她到了國外換了別的人在身邊幫她 剩下的就只是機率問題 如果女生很有自主能力想法跟能力 我想比起前者 應該機率就是相對低 所以說假如女友要去澳洲打工什麼的 先瞭解自己女友吧 是哪一種 為什麼會有這種想法? 假如女友是前者 我會跟她溝通 堅持去 我會選擇A先生 假如是後者 我想我會相對放心很多 我會選擇支持她去 因為這樣的經驗我覺得對她是有幫助的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.76.139.222

dragonne:其實不管是前者還是後者,只有閉嘴笑著送她去一個選擇 07/26 12:20

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()