Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
[攻略] 辛吉德 - 心得分享
Jul 13th 2013, 00:42, by ya5080123 ( Chating )

引言回覆 ariesxfd 的話:

你確定你的W強力粘膠在12級點就好了 你追別人都不用開就對了?
基本上我遇到的都是近功AD英雄他補兵的時候我就會翻他+讓他吸毒(看情況有的時候不能亂翻),煉金前期不強點W,價值不大,我也不會去追擊別人,真的要追擊或逃走R+鬼步就夠了,遇到凱能這類遠程又有控制性技能的英雄我前期會點W,用W嚇他這樣我也可以吃冰,讓他以為我突然這麼激進是有JG在旁邊,而退開小兵群。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()