Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
想請教關於教學麥克風
Aug 26th 2014, 05:50

小弟我的女友9月要開始教學

但是設備都要自己購買

想問一下各位先進

他需求的是無線麥克風+一個喇叭+因為教英文需要CD撥放

我有辦法買一個CD撥放器含AUX外部音源輸入把它麥克風的聲音用CD撥放器的喇叭來輸出嗎

想說省一點錢來達成這些事,但是小弟我剛剛用我電腦喇叭的AUX孔接上電腦MIC說話沒聲音

這是為什麼呢?!?!?

如果不行能夠請先進們告訴我該怎麼做@@!!謝謝你們!!!或是有甚麼推薦商品~便宜為主!!

因為果兩天要去當兵拉>"<!!!我不處理女友對這一竅不通壓>""<<<!!!

求好心人!!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()