Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 我太小心眼嗎
Jun 29th 2014, 01:34, by ccyiii

作者ccyiii (Tina chen)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我太小心眼嗎

時間Sun Jun 29 01:34:11 2014

大概半年前跟男朋友大吵過一次, 當時我們有共同女性朋友算交情還不錯 但在那時候那個朋友沒來關切過我 還不停的和我男朋友出去 雖然之後我們和好他們也沒什麼後續 但這件事我是很在意 也因為這樣我很少去主動聯絡她 而且看他們聊天 那女的也會想找東西聊 跟我聊天就差很多 之前男朋友的同學在約吃飯 也有這個女的 我就不希望男朋友去參加聚會 結果又吵的很厲害 男朋友認為只是朋友 而且我男朋友確實不是那個女生的類型 但我心裡感覺就是很不好 是我太小心眼了嗎 想知道那女生朋友到底是什麼心態………以後碰到該用什麼心情去面對她… -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.207.160.188 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1403976853.A.382.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()