Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
維修G12費用貴森森
Jun 21st 2014, 15:48

三年前買了台c牌類單!
到現在使用次數手指頭數得出來
有次帶去海邊,不小心摔個狗吃屎~
相機就插在沙裡~我只簡單使用刷子清潔
之後就被我遺忘在抽屜,前幾天心血來潮
拿起相機隨手拍,鏡頭伸出來卡卡關機也卡卡,就拿去當時我買的店家問維修,他說有東西壞會報價!但是我確定我電池壞了!因為充不了電!因為送修太久,我打去問!他們說相機沒任何零件壞損!只有把沙子清乾淨⋯然後就跟我報價1900!好貴啊~這是合理價嗎?我也想問有沒有店家在回估相機的勒?我也可以在同個店家回估後購買新相機@@

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()