Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
我的Z1到底出啥問題....
May 13th 2014, 15:01

買車之後 發現騎起來怪怪 不是說很好操縱 想說是我問題 後來無聊爬爬文 看到好多Z1車主有問題
跟我的很雷同

我目前狀況是:三角台螺絲異常鬆動 頻率高 3個月鬆了4次....
牽去原廠 原廠騎了一分鐘後回來 連拆都沒拆 就跟我說我有撞過車 三角台壞了 我靠 我只是左右兩側牽車不小心卡到刮傷 又沒撞過 前面也沒損傷阿 為啥就說我三角台壞了 我不爽 牽去我買車的老闆那裏 老板拆下來檢查 還給我看 沒咬珠 三角台也沒歪 老闆說是我的騎車問題....

我今日借了台vjr來騎 哇 好舒適 雖然只有110 但真不是Z1能比擬 起步比Z1順暢 穩定 腳踏板震動不會像Z1這麼大 龍頭轉向超好轉 且不太會有打滑問題(我的Z1會自己傾斜30度角 導致騎車會自己歪...)

我在想Z1跟VJR 龍頭轉向問題 我的Z1真的不太好轉 是不是三角架問題....我的三角價一直無解...

另外 想問 如果要改Z1 改向起步和vjr雷同 至少流暢 傳動盤那大概要怎改...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()