Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
Re: [求助] 分手要如何調適心情
May 14th 2014, 06:34, by eisam90

作者eisam90 (Deborah)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 分手要如何調適心情

時間Wed May 14 06:34:39 2014

※ 引述《owommmm (咪咪小花喵)》之銘言: : 我男朋友覺得我們個性不合不想在一起了…… : 很不想分但是感覺也挽留不了, : 都會忍不住打電話給他,雖然他都會接可是都很冷淡QAO : 如果真的沒辦法我也不想一直煩他, : 只是真的很難調適心情, : 我們在一起半年多,幾乎每天都在一起兒…… : 我是還不懂愛 : 只是我真的很喜歡他 : 不知道要怎麼樣才能不一直想到他, : 而且我又是很悲觀心態很差總會想要以死逃避問題, : 一方面知道這樣很廢物 : 可是就真的不知道該怎麼做 : 幫幫我好嗎Q……Q 0980703152可以幫妳 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 222.251.20.157 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1400020481.A.C7B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()