Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
學習攝影前後對你妳的影響
Apr 13th 2014, 00:46

在小弟目前的攝影路中

昨天有一位在攝影的時候認識的朋友跟我聊天

他說在跟我的聊天過程中 朋友跟我講 他對我的感覺只有買相機

相機不用買太好 對我說女人也很重要

我說了現在目前的目標是買相機 小弟單身對於異性先放在相機後

目前正在想要買哪台相機而苦惱

反而他這句話讓我想到 我是否對於攝影過於入魔 而忽略了其他事物

影問大大在攝影路中 對妳造成的影響 在追求攝影的路中 妳放棄了什麼?忽略了什麼?

還有題外話想了解 各位大大 在攝影前後妳覺得拍出一張好像片成功的要見有?

1.機身 2.鏡頭 3.設備 4.構圖 5.光線 6.運氣 7.單眼後的頭腦 8.其他 (缺少請大大補充)

妳覺得學習 攝影前 跟攝影後 對於大大各佔了幾%?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()