Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[心得] 不同的水之印化妝水乳液使用感
Apr 13th 2014, 13:39, by kryolanfans

作者kryolanfans (Darren)

看板BeautySalon

標題[心得] 不同的水之印化妝水乳液使用感

時間Sun Apr 13 13:38:54 2014

因為我昨天才買才打開來用 所以我今天沒有要討論美白功效如何 單純就上完化妝水還有乳液的膚觸的討論 其實版上一直說水之印化妝水還有乳液很好用真的好一段時間了 不過因為我口袋很淺所以等了一年才入手 前提是我是油肌 大部分的人都是說化妝水很清爽清爽到像水一樣 (包括油肌甚至前幾篇還有說油肌用滋潤型很好用的) 我實際使用起來覺得化妝水明明很黏啊XDDDDD 就是有種吸收不了一直浮在皮膚表面的感覺 早上起來還發現人中有一個小膿痘 所以我就馬上戳破然後把它擠出來貼上痘痘貼了 乳液則是大家也是說很清爽 嗯乳液的使用感就比較接近清爽了 會有一點點點點點點點點的殘留感可是我覺得很可以接受 完全沒殘留感的指倩碧潤膚膠 不過其實也有人覺得潤膚膠吸收不了耶 所以是類似的狀況嗎 不同人使用不同保養品也會有不一樣的膚觸嗎 水之印化妝水那樣子我真的好失望喔QQ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.35.25.39 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1397367540.A.3ED.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()