Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
記憶卡接上DS414移動檔案出現讀取錯誤
Apr 8th 2014, 16:31

剛剛我將相機的記憶卡插入讀卡機,並將讀卡機直接插入DS414,
想說直接將記憶卡的檔案用DS414整理,
在移動檔案的過程中出現錯誤,錯誤訊息沒有記錄到,
之後我再讀記憶卡裡面的檔案就變下圖這樣了,
裡面很多很重要的照片,我要怎麼救回我的照片,
我現在很怕裡面的照片再也讀不出來,也不敢做其他處置,
有人有遇過這種情形嗎?可否幫忙解救一下
按這裡檢視圖片

記憶卡接上電腦顯示如下圖

按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()