Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
Nissan的業務說他們車體剛性比ford好耶?
Dec 29th 2013, 12:33

希望大家原諒我可能射後不理.. 因為期末考快到了

之前陪姑姑去看車 因為他說想買Nissan Tiida
期間我們跟業務聊了很多 他說福特的車 扣掉變速箱 其實車重比Tiida還輕 保護效果未必比較好
但我也算是個知識份子吧? (雖然我很屁孩 但我可是在讀大學喔!)
國中物理告訴我 剛性看的應該是原子的鍵結結構 而不是單純重量而已

就像鑽石不會很重 卻比 黃金 強度大得多

福特的車號稱 使用硼鋼 (說真的我不知道那是啥.....) 不過既然打出這廣告了 想必應該是有點保護效果吧?

這次賞車真的讓我開了眼見 好像業務們為了績效都會一些嘴砲

最後 不管大家怎麼說 我還是最愛福特拉!!! 就憑他給我們那麼多安全保障

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()