Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
新手機車125的選擇
Dec 22nd 2013, 10:46

由於昨天小弟我順利的考過駕照了(7秒其實騎第2次才過..

以上廢話...

如標題一樣,小弟我可以說是對機車很不熟,因為家人規定沒駕照不准我騎啊

所以昨天算是我剛碰機車這樣..

也因為考過駕照了,所以總算可以買車了

但是小弟我只騎過50跟100,我們家也只有這2台啊...所以我想買一台125的

但是由於小弟我又不懂機車

所以只好上來問問各位版友125的車有甚麼選擇!?

預算上限大概只有7~8萬左右

不會改(家裡應該也不會讓我改啦...)但希望馬力強一點!?好騎這樣就夠了...

麻煩各位版友協助小弟了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()