Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
SSD硬碟開機太快? 網路都要等很久
Nov 21st 2013, 16:42

各位好
發這篇文之前已經先看過這篇了
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=490&t=3309892
不過似乎還是沒辦法解決我的問題

目前是使用SSD硬碟的電腦
開機速度令我很滿意
不過剛買來就發現有這個問題
就是我開好機(完成進入WINDOWS),右下角的網路符號會呈現"轉轉轉"(搜尋)
都要轉好一陣子才可以正常使用網路

這幾天更嚴重了,剛開好機的時候居然會直接給我打紅色XX
再過一下才開始轉轉轉,然後才讓我正常使用....

敘述一下我的上網環境
我是外宿租屋
牆壁的孔接線-線-Edmax無線分享器-線-電腦
開機不用在按連線會自動連上
因為網管有給我固定IP,所以無線AP是設定固定IP
以下兩張圖有設定

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

想請教各位前輩該怎麼解決呢
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()