Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
See Everything

Complete collection, extension, and big data analysis of all metrics across your environment. Get started for free.
From our sponsors
[選擇] NARS或是植村秀的蜜粉 混合肌
Nov 20th 2013, 21:30, by berrygiyabo

作者berrygiyabo ((づ′▽`)づ~♥♡♥)

看板MakeUp

標題[選擇] NARS或是植村秀的蜜粉 混合肌

時間Wed Nov 20 21:30:51 2013

大家好, 我平常都有使用蜜粉的習慣,不喜歡餅狀的定妝產品 這次周年慶我在NARS跟植村秀都有想買的產品,想湊滿兩千送兩百的優惠 現在我在這兩家的蜜粉搖擺不定 我的膚質是混合肌 T字比較會脫妝 不喜歡有亮片或珠光的蜜粉 我用過歌劇的蜜粉覺得很不錯,可是他的盒子真的讓人不想再買, 我又不喜歡用攜帶型蜜粉盒,因為我都在家裡用蜜粉,太小罐不順手 我也用過肌膚之鑰的蜜粉,這款就會讓我脫妝 原來我鎖定NARS 可是我看了心得文 有人說它不控油 比較適合偏乾的肌膚 植村秀的話是因為我以前用過 對她那個難用的粉撲覺得很火大 請大家建議我選哪一個吧,或是其他專櫃品牌也可以 不過我用過LM.香奈兒還有MAC了~ 我不喜歡太香的化妝品喔 還有在考慮另外一個選擇的是PAUL&JOE 可是它給人的感覺很容易翻倒, 很調皮的一款蜜粉,而且2750是太貴了些~ 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.207.145

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()