Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
這是什麼車?
Nov 14th 2013, 03:42

事情是這樣的,我一個麻吉最近遇到情敵了

所以他便對他的情敵開始展開調查,

他po一張照片問我這是什麼車,

小弟愣住了,平常一看就知道車廠車系

竟然把我難倒了,但小弟這麼愛面子怎麼能

漏氣,於是想請教博學多聞的網友們,

先謝謝了! ps 我不是我朋友,我還是光棍魯蛇一枚orz

按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()