Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[請問] 硬碟檔案不見!!!
Nov 1st 2013, 20:38, by hayato2888

作者hayato2888 (Mr.Prince)

看板ask

標題[請問] 硬碟檔案不見!!!

時間Fri Nov 1 20:38:17 2013

============================================================================= 我的桌機壞掉 但硬碟沒壞(IDE介面 作業系統是XP) 我用轉接盒接到筆電(win 8) 想拿我桌面的資料 不過怎麼找都找不到我桌面的檔案 我確定之前有這個資料夾的 甚至連"桌面"這個資料夾都沒有 硬碟內(原本的C槽)只剩一些我灌的軟體 但有關資料(也就是我自己開的)卻都不見了 (搜尋過 確實沒有) 不過原本D槽的資料倒是都還在 請問是有甚麼隱藏設定嗎? 還是因為磁碟代號不同所以不見了!? (原本C槽 外接後為F槽) 或是win8不支援!!! (不過裡面都是PDF檔跟錄音檔 應該不至於!) 有大大有相關經驗嗎? 謝謝 -- 少思慮以養心氣,寡色慾以養腎氣, 常運動以養骨氣,戒嗔怒以養肝氣, 薄滋味以養胃氣,省言語以養神氣, 多讀書以養膽氣,順時令以養元氣。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.227.196.235

azdy:只能用救援軟體掃掃看了 11/01 20:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()