Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: 怎麼看待復合
Nov 1st 2013, 17:52, by pathogen

作者pathogen (無人之境)

看板Boy-Girl

標題Re: 怎麼看待復合

時間Fri Nov 1 17:52:44 2013

不好意思... 得重複這標題再請教大家... 她會天天打來.. 對話就是 她:"再試一次好不好" 我:"不好" 她:"為什麼?" 我:"因為不喜歡了" 她:"可是我改變了" 我:"那我就不參與妳的改變了" 她:"你為什麼不相信我 你有喜歡的人了嗎?" 我:"沒有 就是不喜歡了.." 她:"那我們再試一次好不好..?" 每天都是這樣鬼打牆的對話.. 大家一定會說 不要接就好啦 可是我希望能夠講清楚 而不是單純逃避 我該這樣繼續表述自己的態度 還是就乾脆編個人出來 說自己有喜歡的人? 到底該怎麼做才是對彼此受傷最小的方法? 還是事實上永遠都不會有這樣的方法? ※ 引述《pathogen (無人之境)》之銘言: : 前女友想復合 : 說因為最近看了書 心態改變了 : 不敢丟工作變得敢丟 : 脾氣也變好了 : 任性也沒有了 : 希望我們再試一次 : 她有自信我們可以更好 : 我是不相信 畢竟這是一個人的個性… : 又該怎麼和她說清楚呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 173.255.165.138

NewTypeNeo:男:留下點回憶行不行啊女:我不要回憶,要的話留下你的人 11/01 17:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()