Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[請益] Clarisonic去美國買還是週年慶買?
Oct 16th 2013, 19:12, by sealco

作者sealco (摳)

看板BeautySalon

標題[請益] Clarisonic去美國買還是週年慶買?

時間Wed Oct 16 19:11:59 2013

我11月底跟12月底1月初會各去美國一次,去L.A跟OAKLAND 我應該要等那時候再買還是現在週年慶時先去買起來? 周年慶買的話只有Mia 2我買得下手(是說選擇也不多) 打折後4500 刷頭765元 而且沒有Acne L.A 或 OAKLAND 那邊好買這種小家電(?)嗎? 我有點不知道怎麼分類 我去的那些期間會有折扣嗎? 去美國那裡的話在哪些店比較好買Clarisonic? 抱歉我沒去過美國,加上停留時間可能不會久,所以如果確定要去美國買的話想先規劃好 一到達就直衝目標 XD 有版友能給我建議嗎? 謝謝 PS. 有沒有其他推薦買或逛的東西或店?(衣服包包鞋子,blah blah... anything ) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.47.108.150

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()