Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
小心 WorldGym 推銷手法 Sales Pitch
Oct 16th 2013, 06:46

看到WG另一個推銷手法:

在今年6月跟朋友一起報名新莊世界 當時在籌建中 業務說如果開幕後不喜歡只要使用三次內都可以退費 我跟我朋友都有聽到 最近世界於10月3開幕 想取消 想說未使用3次可退費 我連一次都沒去過 昨(還未滿15天)去退費他們竟然說退可以但要交合約上未到2年違約金6000 只因當時相信業務的話 可他們否則他們這樣說 可我跟我朋友都聽到 他們說照合約走要付違約金 很生氣欸 沒有用還要交錢!

旁注: WG合約目前的規則是7天內可以退費 超過7天 會籍終止6千元

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()