Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[閒聊] 今天我媽去辦大省333
Oct 16th 2013, 18:34, by renny

作者renny (汪汪)

看板MobileComm

標題[閒聊] 今天我媽去辦大省333

時間Wed Oct 16 18:34:05 2013

今天我媽去辦大省333 他本來是每個月17XX的費率,但根本沒再用網路的人 後來發現說這樣很貴,就自己跑去辦新費率 剛很高興的說他辦好了 當初購機的約剩三個月,所以違約繳2600換大省24個月,年底再去換機 他一個月電話費約600 小姐建議他辦大省,還跟他說全民共省不好 然後第一年月繳430(含網路),第二年583每月(含網路) 前六個月送網路吃到飽,也送三門熱線 月繳的部分跟我爬文似乎不同@@ 我本來建議他辦全民共省,一個月可打383, 大省只能打183(他打600,超過的部分還是要補啊) 網路部分他只有看一下Gmail而已,其他不會用 總之結果跟我想的完全不同XDDD 是我爬文爬不夠嗎 orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.40.132.59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()