Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
[請益] 頎邦的測試整合
Oct 16th 2013, 16:29, by gantzhau

作者gantzhau (玄浩)

看板Tech_Job

標題[請益] 頎邦的測試整合

時間Wed Oct 16 16:29:47 2013

各位前輩好 我是社會新鮮人 因為之前有投履歷 今天頎邦的hr打來 應該是電話面試 先說明測試整合工作是做四休二 每天至少12h起跳 之後就問我可以接受每天加班多久 我就回一天12h了而且連4天 我覺得蠻長了啊 hr居然跟我說 你有學長在科技業你有打聽過他們的工作時間嗎 我是覺得很瞎 還是我太弱了 大家都可以接受? 是這樣的話鞭我沒關係我只想知道 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.112.236

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()