Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [求助] 我真的很公主病嗎?
Oct 9th 2013, 21:38, by Epimenides

作者Epimenides (No.13)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 我真的很公主病嗎?

時間Wed Oct 9 21:38:39 2013

※ 引述《sumade (斬卍凱蒂貓卍佛)》之銘言: : 蛤聽起來好遠喔 : 肚子好餓喔 : 賴在櫥窗前死不走 : 這三個好朋友 是公主的慣用手法 大家有空可以觀察看看 說到這個,強者我朋友告訴過我,他曾發現這句的奧妙之處 強者我朋友的女友:「我好餓喔。」 強者我朋友:「那你想吃什麼?」 結局:強者我朋友出門買東西回來吃。 這樣發生的次數多了之後,強者我朋友開始體會到這句話的奧妙。 於是這次他決定先下手為強。 強者我朋友:「我好餓喔。」 強者我朋友的女友:「我也是!」 強者我朋友:「那你想吃什麼?」 結局:強者我朋友出門買東西回來吃,一邊買一邊讚嘆造物者的神奇。 -- Aye, fight and you may die. Run, and you'll live... at least a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willin' to trade ALL the days, from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take... OUR FREEDOM! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.121.110

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()