Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
Need to buy a car, but dread talking to car salesmen?

Fear no more! Enroll in this online course and learn how to effectively and confidently negotiate a great deal, saving you thousands!
From our sponsors
Re: [徵求] 又來徵求接睫毛Model囉!
Oct 9th 2013, 14:12, by iva1120

作者iva1120 (飛翔)

看板ShuangHe

標題Re: [徵求] 又來徵求接睫毛Model囉!

時間Wed Oct 9 14:12:44 2013

※ 引述《Ventisca (●ω●)》之銘言: : ※ [本文轉錄自 Wanted 看板 #1ILCavLQ ] : 作者: Ventisca (●ω●) 看板: Wanted : 標題: [徵求] 又來徵求接睫毛Model囉! : 時間: Wed Oct 9 11:10:46 2013 : 徵星期五兩位免費接睫毛Model。 : 十點(或十一點)一位、下午兩點一位。 : 地點︰靠近頂溪捷運站2號出口,我家。有疑慮可以攜伴, : 只不過希望操作嫁接睫毛過程,不要一直聊天,會影響到我~ : 操作前後會拍照,臉不會曝光,只會裁剪下眼睛部份。 : 希望這次可以徵求到好Model,不要跟我約了爽約不來, : 或是加了我Line,卻完全不說話……問要約幾點都不鳥我。 : 你的時間很寶貴…我的也是啊!!! 希望大家互相尊重。 : 想體驗一下,時間又可以配合的版友,請給我站內信 :D 你好 請問只有這兩個時段嗎? 感謝! 因為是上班族,想嘗試,所以想問一下,謝謝! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.218.102.215

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()