Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Re: [求助] 對方遲到是我太自私?
Sep 28th 2013, 18:39, by soar927

作者soar927 (Go for it!)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 對方遲到是我太自私?

時間Sat Sep 28 18:38:57 2013

我我我(舉手!) 我就是慣性遲到的人,從有記憶以來就是超級會摸魚 每次都要拖到最後一刻才做事情 從小一直遲到,就算國中遲到要被打,我還是改不了 高中趕校車穿窄裙揹著書包追校車是常有的事 一直到出社會跟人約我都還是會遲到.... (不過我都先跟朋友說我會遲到個幾分鐘) 一直到交了男友,出門搭車都會提早,因為很怕錯過火車 錯過了要再等一個小時啊,這樣就少了一個小時的約會時光了!! 我居然就這樣變準時了~ 要根原PO警告慣性遲到的人不會改的 原PO是不是在你女友心目中,已經不再那麼重要了? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.253.5.43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()