Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
有買ZU的大大拜託幫我看一下
Sep 20th 2013, 09:52

我的ZU的HOME鍵那一排區域(手機最下方以及最上方)
我手都還沒碰到螢幕就會開始瘋狂的連點
我已經連續換了三隻手機情況都一模一樣
請問是他原本手機就是這樣?還是我拿到的手機都有問題?
我重灌過都無法解決 最後 我現在這隻ZU最一開始的版本是.475
可是更新到.532後 我想恢復原廠設定到.475得版本
卻刷不回去 一直都是.532版本 我明明記得可以刷回原本的版本呀QAQ 還是我記錯了?

拜託有買ZU的大大們幫我解答一下
妳們的ZU是否在HOME鍵那排也會有這樣的情形呢?
就快要接觸到 但還沒碰到時 經常會瘋狂連點

PS: 我不是工讀生 等級1是因為我之前都沒有帳號QAQ 這也是我買的第一支智慧型手機

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()