Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
GT EVO 雙載...疑問
Sep 18th 2013, 19:38

板上這類文已經很多了
我只想問一點就是載人的部分
我已經不指望EVO雙載跑山了...
但我會要載我阿嬤去菜市場,載我妹妹上下課,載女友出去玩

所以我的疑問是
EVO載我阿嬤載我妹妹載我女友夠力嗎?

如果夠我就要去牽這台了嘿嘿~

===============================================================

拿我當例子
我朋友那台EVO是剛出來就買了.原廠.他85我快90

路上還跑贏一個學生改的炒的要死的管子的2代戰...他單騎

而且EVO乾重比普通GT輕了快8公斤.引擎用的是JET同款的2V版本

2V引擎的基本屬性就是力道型態.加速靈敏.
你只要後避震硬一點...輪胎氣壓夠....別說載阿罵買菜

我都看送報紙送牛奶送便當的人騎EVO了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()