Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
在等iPhone 5C的同時,老機新裝~
Sep 17th 2013, 02:10

我的iPhone 4S也伴我渡過不少歲月,從追到女友開始到被女友甩,每一幕都有它在我身邊,

看到新的iPhone 5C著實讓我動了想換機的念頭,但是在等iPhone 5C的同時,我還是想為這老機添新裝~

順便感謝它一路走來的陪伴~我找到了一個看似簡單但功能足讓我發揮創意巧思的新衣服,

不囉嗦直接看圖~

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

看起來有點扯,但是的確省下了我買iPhone 座架的錢~可以拿去買藍色5C呀~呵~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()