Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
【動新聞】英國男性侵小羊 列性侵犯名單
Sep 13th 2013, 12:24

【綜合報導】英國一名23歲男子紐曼(Robert Newman),因涉嫌在今年4月間多次性侵羊隻,遭判坐牢6周,更被下令不准接近任何一家農場。

而當地報導今日更指出,雖然紐曼沒有性侵人,但他一樣將被列入性犯罪者名單之中。羊場女主人表示,她的羊隻遭受到紐曼粗暴性虐,除了讓她花錢裝監視器,防止再有性侵事件發生,還花大錢請獸醫治療受害羊隻,她對紐曼的行為相當不能諒解。而紐曼透過律師發表聲明指出,「我不想再當壞人,我只想讓我的生活恢復正常軌道」、「我想說抱歉,我也想趕快回到家人身邊」。

英男紐曼性侵羊,將坐牢6周,也被列為性侵犯。翻自英國《都市報》

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()