Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Design your online store.

Shopify let's you create your online store easily. With total control over your website’s design, state-of-the-art security & a fully hosted online shopping cart.
From our sponsors
Re: [問題] 關於UltraPixels相機..(已有解??)
Sep 7th 2013, 05:49, by comicduo

作者comicduo (Jimmy)

看板MobileComm

標題Re: [問題] 關於UltraPixels相機..(已有解??)

時間Sat Sep 7 05:49:05 2013

你可能忘記我了 可是我相信你記得紫色的面紙盒 在開開心心的跟自以為修好的紫羅蘭 不...是紫牛丸相處了一周後 昨天有朋友跟我問有關該不該買牛丸,會不會有紫光問題阿? 我立馬掏出我的牛丸往桌上一放 嘴上一邊說我的好像更新後紫光有修好了 一邊注意到我朋友惶恐的眼神 是的... http://ppt.cc/gvsC 當下的手機溫度只有27度 (在冷氣房) 嗯...該怎麼說呢? 我也不知道要跟大家道歉還是什麼 如果有誤導大家4.3可能修好了紫光 我在這邊跟各位道個歉 另外提供一個八卦 在看到這個畫面之後我很迅速的寫信給親愛的北美HTC 再次跟該單位要求維修,結果得到了意想不到的回信 也說他們已經著手進行處理這個問題了 會針對紫光送出OTA "當然也歡迎我打電話去維修部" 我自己是把這句理解成他們會接受我的維修啦 本來要再回信確認,結果手殘按到結束這次的對談.. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 147.4.36.65

bluesapphire:這產品的賞味期都快過了 才可能快要能"OTA"解決問題. 09/07 05:51

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()