Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
我算是回頭嗎?
Sep 6th 2013, 15:14

腦海裡一直迴盪著.....
小女兒在生日當天所說出的的第一個願望~我相信爸爸不會有小三,我超級相信爸爸的~
我自己也不清楚為何小六的女兒會說出這種話,而我老婆也很開心的跟我說,你值得了啦!
接下來就切蛋糕,發禮物..........!!
但,這一切的美好事物
聽在我這表面是好爸爸,回家是好老公的耳哩,我好內疚..好內疚.............
對象....公司女同事,小我9歲,我36他25
關係....有做愛做的事,在公司沒人的角落
時間....3個月前開始發生
緣由....一次由她開頭的一句話:我喜歡較穩重的男生,我倆就陷入了一段痛苦的畸戀
最近,我跟她好像心靈相通一樣,互動變少了,
也很少再傳Line或臉書,在公司見面也只點頭
好像大家都明白,再下去是不會有結果的,如果不小心曝光,事情會更大條!
這一篇是身為丈夫及爸爸的我的懺悔文,
這陣子我真的好辛苦,一心兩用,好累...好累.....
我錯了...大錯特錯
哀~~~~~~~~~~~~~~~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()