Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
[攻略] 泰達米爾 - 固定出裝(快去試試 好用請讚)
Sep 6th 2013, 18:54, by towailun ( 牛角魚 )

引言回覆 towailun 的話:

對於lin871001 ( 奪魂者~~ )
只好跟說 你出到一套比我強的裝才發言
都說了幻影之舞+無盡之刃+戰鬥狂怒有90%暴擊
你還說把狂怒九頭蛇﹝近戰限定﹞換成史提克彈簧刀 我都說不要加無謂的裝 90%暴擊了 你還想推暴擊? 我提議你針對攻速
如果我前期要出史提克彈簧刀我不如直上幻影之舞一來比較強 二來泰達米爾是後期 順帶一提我沒有錢跟你換裝
我個人倒覺得狂怒九頭蛇﹝近戰限定﹞對蠻王來說不怎樣,其他裝備認同,狂怒九頭蛇﹝近戰限定﹞可以換成最後耳語水星彎刀魔提斯深淵耳語可以穿坦,彎刀可以解控制效果,魔提斯增加魔防更進一步增加破壞力,而史提克彈簧刀幻影之舞不能相比,前面是前期神裝,後面是後期神裝,不能拿來比較

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()