Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[求助] 女生不想減肥的心態
Sep 5th 2013, 12:00, by killermech

作者killermech (SONY控)

看板Boy-Girl

標題[求助] 女生不想減肥的心態

時間Thu Sep 5 12:00:06 2013

相信男生都有因為跟女友交往太幸福而雙方產生幸福肥的狀況, 但通常如果有克制力的一方就會想辦法控制飲食,希望維持良好的體態, 不僅為了自己也為了另一半,但是,我的女友卻不這麼想, 在一起前總是嫌自己非常的肥(說實在話剛在一起時候的她身材其實是非常好的) 在一起後就一直強調自己是肥婆,但我不能說他胖,也不能限制她吃東西, 而且常常問我,如果我胖到6、70公斤你還會愛我嗎...你還會愛我嗎.....echo 這種問題就是不要答最好,男方若回答不喜歡, 她就跟你翻臉,然後拼命地吃 ,如果說還是會愛她,那她就會說那我就不客氣地吃囉。不想當面建議她減肥 ,但如果提醒她,她就會說反正我有腦公了有什麼關係。想請問這是什麼心態, 我女友總是想要透過這樣的方式來證明我是真的愛她的嗎? p.s. 她是個牡羊女 p.s. 我們現在分手了,她才開始想要減肥 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.168.241.203

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()