Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
[問題] 我是不是沒希望了?
Sep 4th 2013, 16:35, by ilikecosette

作者ilikecosette (噗滋噗滋)

看板Salary

標題[問題] 我是不是沒希望了?

時間Wed Sep 4 16:35:52 2013

面試完等消息的日子真的很難熬! 本身是連鎖餐飲體系教學督導,呆了一年半想換公司,到業界另一品牌面試, 時間是上周四,內容的話我是覺得相談甚歡! 聊到最後他們的薪資結構我沒問都自己說了。 必須先到外地受訓一個月左右我也可以接受。 說到後來對方說要再讓副總面試過一次才能敲定上班日,副總人在國外要這禮拜才能回來 ,等他回來後確定複試時間再告訴我進行第二次複試。裡拜一沒消息,禮拜二也就是昨天 下午,因為實在很喜歡這個工作我受不了了主動打去問請問副總回國了嗎?有需要直接到 總部(外地)面試嗎?對方回說今天會回我電話,結果到現在快五點了也沒消息。 請問一下這樣是不是委婉的拒絕了?我還要再主動打去問嗎? 為啥不錄取不乾脆直接講阿?真的很悶! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 112.104.155.91

ortz:很少公司是針對不錄取還會通知的 大部分是沒通知=沒機會 09/04 16:40

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()