Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
[變髮] Lusso-Evan S燙之搶救稻草髮尾大作戰
Sep 3rd 2013, 20:05, by chux

作者chux (ㄎㄎ)

看板hairdo

標題[變髮] Lusso-Evan S燙之搶救稻草髮尾大作戰

時間Tue Sep 3 20:04:57 2013

我人生中總共燙過三次頭髮~上一次因為貪小便宜不幸得到了花媽頭QQ 從此對燙髮有陰影,事隔兩年後的最近好姐妹大概是看不下去了推薦我 轉到師大Lusso的設計師Evan,因為朋友自己從高中就把髮型交給他打理, 所以我也很放心的就和Evan用Line約了時間~ 先給大家瞧瞧我三千髮絲先前的狀況:http://ppt.cc/onZ9 嗚嗚可以看出因為我的懶得照顧髮質實在差到不行完全沒有光澤 看看那髮尾之枯黃乾燥真的好可怕!!!根本大打結讓我超頭痛的>http://ppt.cc/CEJ5 真的很感謝Evan搶救了我原本糟糕的稻草毛 在我整理瀏海的方式上也大方給我很多意見 這髮型之後自己吹整也非常方便和剛燙好的樣子差不多 我想我以後也會變成他的常客吧哈哈 在此真心推薦給版友,想問細節歡迎站內信喔^_^ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.231.227.59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()