Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
怎麼又是龍潭的捷安特...
Sep 1st 2013, 12:04

最近報了一個高強度的比賽
想說把廠輪拿出來練練腳力 無奈雖然我很愛騎車 但還不會拆裝飛輪
本來是想想厚著臉皮去找龍潭的MERIDA車店幫忙(因為我是騎GIANT的車 但畢竟兩間店我消費的感覺此間老闆給我的感覺很不錯 大推)
但是沒開 想說就算了 回家的路上經過龍潭的GIANT車店 想說去問問看了好 反正最多給他賺工資 我也可以在旁邊順便偷學(上次找他幫我換椅墊收200$...= =) 不停下來問還好 進去後....唉 悶

我:老闆 可以幫我拆飛輪換到另一顆輪子上嗎!?
老闆:嗯~你自己換阿
我:呵呵 我不會耶 那你可以教我嗎 我很有興趣 (我發誓 我非常誠懇)
老闆:但是我不想教你耶 你自己不會想辦法喔

然後老闆又默默的繼續上他的網....我也默默的走出去

可能我的車不是跟他買的 但是我也很慶幸我不是跟他買的 這種態度我很難想像會有多好的售後服務
我今天也不是擺明的坳他幫我換 這樣子的跟客人互動 要怎麼賣車 我真的不懂

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()