Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[變髮] 大安區公館HS.染髮
Aug 26th 2013, 00:33, by hellothere3

作者hellothere3 (風)

看板hairdo

標題[變髮] 大安區公館HS.染髮

時間Mon Aug 26 00:33:51 2013

染完頭髮才曉得原來還有這麼 棒的一個板可以讓大家交流交換心得 而且似乎自己隨機選的店評價還算行 在台北生活真的很方便 光是想弄個頭髮選擇就數都數不清 尤其公館那邊好多看起來不錯的店 這次染髮對設計師暗自的要求 只有希望調色平均 我知道我不是個很好聊的人 尤其對第一次見面的人 但是那位長得還不錯聲音也很好聽的設計師 我有感覺他很努力的想和我聊 真是辛苦了 大家都說偏紅系的頭髮有點難保持 不曉得在我身上會不會有幸例外 因為連設計師都這麼說 但是我還是選擇偏紅的顏色 喜歡這種顏色有豔陽高照的感覺 對這次的消費很滿意向大家推薦HS. 位在大安區羅斯福路三段297號的2樓 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.218.18.247

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()