Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
[贈送] 台北萬芳醫院/郵寄 商標法資料
Aug 28th 2013, 06:45, by sonyakao

作者sonyakao (never give up)

看板give

標題[贈送] 台北萬芳醫院/郵寄 商標法資料

時間Wed Aug 28 06:45:50 2013

物 品:一堆有關商標法的期刊/論文/資料 到期日(食品及美妝品請加上到期日):約莫9月底 領取地點:台北萬芳醫院對面的葡萄樹麵包店/或郵寄 (郵費由受贈者負擔) 期 限:送出為止 聯絡方法:站內信 備 註: 因為寫論文的關係,印了一大堆有關商標法的資料。 這些資料有的好多年了,當然也有約莫前半年去國圖影印的。 希望轉贈給同樣要寫商標領域論文的學生~~~~不然它們就沒啥價值了(廢紙)~ 這月底辦好離校手續後,會開始整理房間,如果有人要我才留~ 不然我就要邊整理邊拿去回收了! 因為整房間到處散落這些資料,請容我最慢9月底前在面交或郵寄出。 若為郵寄,郵資請受贈者屆時在我郵寄前請先匯款給我(不必現在匯)。 為方便我會用郵局箱子寄出,若您有更便宜的方式,請再告知我,我會配合。 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.217.144

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()