Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MakeUp 板
Re: [心得] 也買了兩條之能偷懶作弊的底妝-倩碧CC霜
Jul 2nd 2013, 17:02, by pearlietoles

作者pearlietoles (小星)

看板MakeUp

標題Re: [心得] 也買了兩條之能偷懶作弊的底妝-倩碧CC霜

時間Tue Jul 2 17:02:39 2013

我是混合肌,T字油兩頰偏乾 看到大家說這條會脫妝不好推 就來分享一下我自己用的感覺 其實我是覺得不到不好推 畢竟也沒到那種很濃稠的質地 像我有講我兩頰比較乾 所以會習慣混一點水磁場再上 這樣的保濕就還蠻剛好的 另外全臉上完CC霜之後 蜜粉定妝是可定可不定 但因為這種天氣我是一定會出油 所以我是會定妝的 然後櫃姊在幫我試的時候 還有說可以兩種顏色混在一起用 妝感會比較亮 版友們可以試試 ※ 引述《taroro (主購不是賣家 ok?)》之銘言: : 借版大標題提問~ : 昨天趁機去靠櫃試了倩碧跟碧兒泉的cc霜, : 倩碧是N1/B牌是紫色,各試半邊。 : 想問問大家跟我一樣,過段時間後有暗色的問題嗎? : 一開始上完兩者都很心機很有修飾效果, : 倩碧是有柔焦感,做出膚質平滑; : B牌則是透亮效果佳,水潤感多。 : 五六小時後,倩碧暗的狀況比B牌多些;不知道跟我是混合油肌膚是否有關? : 有版大可以分享一下這兩者的使用心得嗎? : 論價格/容量,B牌大輸~ XD : (手機回覆 排版怪異的話請見諒) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.164.22.214

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()