Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
[請問] 查詢匯款人
Jun 26th 2013, 17:02

作者jfying (苑)

看板ask

標題[請問] 查詢匯款人

時間Wed Jun 26 17:02:01 2013

我前天刷簿子時,發現有一筆款項於6/19用卡機轉帳轉入 但因為是郵局對郵局,因此我的簿子只會顯示對方的帳號末五碼 因為我有轉讓一些商品,這幾天也有不少人洽詢 我以為是有人轉錯金額(因為跟轉讓商品之金額不符,且差頗多) 但款項全都在今天以前收齊了 也就是說,這筆款項對我來說是「不明款項」~囧 不知道,到郵局去,是否有辦法查出這筆款項是誰匯的呢? 我想要主動退還 萬一對方是在進行交易,卻因匯錯,以為賣家詐欺,卻申請凍結我的帳戶...... 那就囧了,這對我的影響很大啊.......Orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.171.30.210

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()