Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
[請益] 和ecouter品質差不多的店
Jun 26th 2013, 14:39

作者ultimate (流星下的願)

看板hairdo

標題[請益] 和ecouter品質差不多的店

時間Wed Jun 26 14:39:01 2013

我和朋友原本是在Genic 的西華跟了設計師很久 到他現在和其他人另外開的 Ecouter也是跟著同一個設計師 可是我朋友前幾天跟我說 他經過店裡 找設計師修留海(以前都直接就幫他修) 結果那天居然跟他說 現在她們店裡規定一定要洗頭才能修留海 我跟朋友在討論 這家店越來越貴 且她們員工旅遊 還整間店的人去大阪 代表他們利潤很好 但我不認為她們設備有什麼提升 深層護髮 也只是拿藥水噴一噴而已 她們家的價位 我想有去過的人都也知道 偏高! 我是想問大家有沒有更好cp值的店可以推薦 既然花一樣的錢 當然想要得到更好的品質 謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.163.56.72 ※ 編輯: ultimate 來自: 118.163.56.72 (06/26 14:39)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()