Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
有關海韻X-850W GOLD的5V
Sep 4th 2014, 15:39

小弟的電源如主題
主機板 GIGABYTE Z87 SNIPER 5
CPU I7-4770k
RAM 4Gx4

我總共接了6顆HD 2顆SSD

可是我看這個POWER上的5V只提供125W,一顆HD 20W
我如果接8顆HD 2顆SSD,這樣可以嗎?

另,我今天從A傳統硬碟CO東西到B傳統硬碟,CO到一半的時候
突然電腦告訴我B傳統硬碟找不到了。

重新開機在BIOS是可以看到B碟的,但進WINDOWS還是看不到
再重開連作業系統也找不到了,甚至設定的開機磁碟也跑掉了

再設回開機的M6S,竟然告訴我沒有開機程式…

這個問題有解嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()