Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
Re: [求助] 原來我一直是男友劈腿的對象
Aug 19th 2014, 13:37, by shanloveken

作者shanloveken (Rebecca)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 原來我一直是男友劈腿的對象

時間Tue Aug 19 13:37:50 2014

原po,你好。 我想你現在的心情一定是很難熬的。 我自己也曾經有過類似這樣的經驗,當時年紀輕不甘心還浪費了很多時間在上面。 我的故事並不是重點,我想要和你分享的是我的心得。 真的很想講就去講吧,但是你要注意自己的心態 如果有一絲絲的你是希望他們感情會破裂,讓你會跟他在一起的話,我勸你還是 打消這個念頭,但是現在的你會因為想要收集證據和他"假裝"復合只是爲了告訴 他女友。 我想也許你自己沒有發現,其實你可能是有想要報復的心態 但是這樣子做的結果,傷的最深的可能是無辜的你和她。 報復是一把雙面刃,你握的越緊插的越深,你的心就會傷得多重 放下吧,放過你自己。 若現在的我遇到這樣的事情,我會默默的告訴對方的女友,然後消失去過我自己的日子 祝福你。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.80.210.209 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1408426673.A.7A5.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()