Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[心情] 被要求出去外面睡
Mar 3rd 2014, 09:33, by OGCgod

作者OGCgod (奈良重雄)

看板Boy-Girl

標題[心情] 被要求出去外面睡

時間Mon Mar 3 09:33:17 2014

外面天很冷,我的心也覺得好冷 Q_Q 這已經是第三次被女朋友要求自己出去外面找地方睡了 就因為女朋友的妹妹要從南部上來找她玩,沒地方睡 我住的地方是一間小套房,沒有多的床或房間可容納第三人 於是我女朋友就叫我自己想辦法... 頭一次我妥協了,想說都自己人嘛,就配合一下好了 拜託朋友家借宿一晚就解決了 孰不知這事尚未完了,還有第二次、第三次... 只是這次因為朋友剛好出國,我找不到地方留宿 請女朋友轉達讓她妹妹自己在外面找旅館 但也被否決了... 難道要我自己去外面花錢住旅館嗎,心都冷了 這套房房租不貴一個月八千,但也全部是我出的 今天這樣我還被朋友訕笑很窩囔 我想也是吧,唉,交個女友真的給自己找罪受 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 58.114.188.64

sexxes:找女友的妹妹一起去外面住旅館 >///< 03/03 09:37

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()