Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
SONY Z 為什麼我第一次下水就掰了
Feb 16th 2014, 15:11

昨晚我吃麵湯汁灑到一點表面想說 耶黑 來洗一下因該不會怎樣防水嘛 開啟水龍頭 沖表面一下 擦乾了 玩了一下神魔 它當機了....挖的.. 我蓋子還特別檢查了一下蓋的非常緊 現在沒辦法觸控了接著發現螢幕都是水 閃光燈內也都是水氣 現在有千千萬萬的喔耶無法說出 畢竟我只買滿一個月而已阿 威蝦米無言以對

重點是我明天要送修 可以直接跳過我購買的門市直接拿去維修站修嗎? 需要帶什麼證明文件之類的嗎?感謝各位!!

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()